The Village Market (agraïments i imatges)

Amb l’excusa de penjar fotografies del recent esdeveniment que hem participat, The Village Market, m’agradaria donar les gràcies a totes aquelles persones que esteu recolzant de manera incondicional el projecte de Sylvia’s Box. Dir-vos que em sento MOLT afortunada de tenir-vos sempre tant aprop meu!! Començant pels meus pares, el meu germà, la meva parella, les amigues i sobretot a aquells/es fans que no es perden un esdeveniment, i que valoren els productes handmade!!

Pare i mare, David, Elio, Rosó, Laura, Rosa i Alex, Llum, Sílvia i Sergi, Núria i Uri, Carles, Víctor, Álvaro, Marc, Marta i Laura, Natàlia, Helena, Alba, Patri, Lluís, Gemma de La Collarina i Núria de Numon, Laura i Sarah, Laura i Lua, Monto, Mire, Laura i Bea de Besepé,  Pat, Nadia, Jana, germanes Morán, Moi, Escu, Alicia de Nail Bar Disseny,  i un llarg etcètera de persones que m’inspiren cada dia… GRÀCIES!!

Us deixo algunes imatges dels productes que vàrem portar al The Village Market. Galetes i cupcakes 100% artesanals, fetes a mà i “with love”.

IMG_5370 IMG_5346 IMG_5379
IMG_5377 IMG_5374 IMG_5373 IMG_5366 IMG_5359 IMG_5345

IMG_5365

IMG-20121213-WA0003

(la de la última foto sóc jo ^^)

Moltes gràcies a tots i totes!!!

Bones Festes!!

Una abraçada enorme,

Sílvia Martínez

Un comentario en “The Village Market (agraïments i imatges)

Responder

